sobota, 14 lipca 2012

Derform na temat nowych karteczek

Hej wszystkim,

Wybaczcie że przez parę dni nic nie pisałam, ale nowe karteczki dopiero w przyszłym tygodniu zaczną przychodzić.
W czwartek napisałam do jednej z większych firm produkujących karteczki,Derform. Wielu z nas, starych zbieraczy karteczek pamięta czasy kiedy Derform był rekinem wśród producentów karteczek.
Dlatego też postanowiłam zapytać się firmy czy mają w planach produkcję nowych wzorów.
Oto ich odpowiedź:


No cóż, fakt faktem że karteczki już nie są równie popularne co w latach 90'ątych, ale to nie oznacza że Derform całkowicie zaprzestał produkcji karteczek, po prostu bardzo rzadko je teraz wprowadzają.

Dziś wysłałam też wiadomość do firmy Starpak która wyprodukowała segregator z My Little Pony Freindship Is Magic. Jestem fanką tej serii i nie powiem, chciałabym żeby wyprodukowali karteczki też z My Little Pony. Pamiętam że w 2005 były karteczki z kucykami 3 generacji,  oby na rynek wypuścili też karteczki z MLP:FIM.

Jak mi odpiszą to się podzielę z wami informacją :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz