sobota, 8 grudnia 2012

Karteczki WITCH

Karteczki Witch. Wszystkie małe:





No dobra moi drodzy. Chcę wam teraz powiedzieć że sporadycznie będę dodawała posty na bloga a to dlatego że chcę poświęcić trochę czasu też moim innym hobby typu znaczki pocztowe z bohaterami Disney'a i anime oraz zbieraniu lalek. Jeżeli chodzi o karteczki to nadal będę je zbierać tylko że w tej chwili mam większość karteczek na które tak polowałam, czyli karteczki nomico Mulan,Król Lew, Tarzan i Herkules.Można powiedzieć że czuję się być spełniona jeżeli chodzi o karteczki ale wiadome, jeszcze jest dużo karteczek które muszę dodać do kolekcji. Chcę się po prostu skupić teraz na innych rzeczach C;
Napewno dodam posta w święta bo mam trochę świątecznych karteczek do pokazania (te Disneyowskie i zwykłe).

Jeżeli chcecie czytać moje posty częściej to zapraszam was na moego głównego bloga którego uaktualniam prawie codziennie :D Piszę na nim o nowinkach ze świata filmów animowanych, pisze o moich kolekcjach znaczków, figurek lalek i innych rzeczy no i o mojej komiksowej szkole, jestem pewna że każdy znajdzie tam coś dla siebie ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz