niedziela, 20 stycznia 2013

Karteczki na sprzedaż

Postanowiłam zrobić nowego posta z karteczkami które mam na sprzedaż :3
Widziałam że jest lekkie zainteresowanie tym co mam na sprzedaż więc postanowiłam że muszę dodać nowy post z tym co jest teraz aktualnie do sprzedania^^

Tarzan Derform
Cena: 7 zł
Bambi Nomico:
Cena: 4 zł
Król Lew mix:
Cena: 3,50 zł

Wszystkie podane ceny są dla całych zestawów, ale oczywiście można kupić też osobno karteczki.
Cena za jedną dużą: 1,50 zł
Cena za jedną małą: 1 zł (2 zł za jedną małą karteczkę Mulan Nomico)
Wysyłka kosztuje 12 zł.  List ze Szwecji dochodzi w ciągu 3-5 dni.
Wpłata na konto bankowe WBK.
Macie dodatkowe pytania lub chcecie nadesłać zdjęcie z wybranymi karteczkami to wysyłajcie je na: miss_stitch626@yahoo.se

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz