piątek, 14 czerwca 2013

Karteczki na sprzedaż

Witajcie!

Długo nic nie pisałam na blogu ponieważ na razie moje karteczkowe zbieractwo jest 'zawieszone' z braku czasu i....z braku karteczek! Tak moi drodzy, mam wrażenie że zebrałam większość karteczek które chciałam mieć. Jasne, znajdą się z pewnością na Allegro jeszcze czasem karteczki których mi brakuje, ale problem jest taki że sprzedawca nie chce sprzedać danych karteczki (a czasem nawet danej gdyż interesuje mnie tylko jedna karteczka z miotu) a bez sensu jest mi płacić kilkadziesiąt złotych za cały zestaw karteczek z którego tylko jednej nie mam, no i tak jak mówiłam czas. Przechodzę przez duże zmiany w życiu i szczerze nie mam czasu i ochoty przesiadywać codziennie i przeglądać Allegro i inne strony za unikatowymi karteczkami, tym bardziej że jest mi teraz trudniej znaleźć jakieś godne uwagi karteczki bo większość z tych które chciałam już mam.
Także wiedzcie że nie zapadłam się pod ziemię. Karteczki nadal są moim hobby, i przymierzam się do kupienia nowych karteczek już być może dziś wieczorkiem lub jutro :)

W tej chwili chcę wam pokazać karteczki które mam na sprzedaż. Jest to skromny wybór, bo tak jak mówiłam, przez ostatnich kilka miesięcy nie kupowałam karteczek. Z ostatniego Herkulesowego miotu trafiły mi się za to karteczki więc mam sporo karteczek z Herkulesem na sprzedaż, no i też kilka karteczek z innych bajek. Oto i one:
Karteczki Nomico cena: 7zł

Karteczki Derform cena: 10 zł

Karteczki Danmark: 4,50 zł

Karteczkowy mix: 7 zł

Karteczkowy mix: 8 zł

Można też wybrać sobie osobne karteczki, cena za jedną karteczkę to 1 zł.

Cena wysyłki to tradycyjnie 12 zł do 100 gram, powyżej już 24 zł.

Jeżeli chcecie kupić jakiś zestaw albo jeżeli chcecie kupić pojedyncze karteczki piszcie na mojego mail'a: miss_stitch626@yahoo.se
Pamiętajcie że przy kupnie osobnych karteczek musicie mi je zakreślić w kółka abym dobrze widziała o które karteczki dokładnie wam chodzi. :)

Jutro mam też w planach opublikowanie nowego wideo z karteczkami na YT. Będzie to dość długi filmik z pełną moją kolekcją. Najprawdopodobniej znajdą się w nim karteczki których nigdy nawet na blogu nie pokazywałam z czasów gdy karteczki kupowałam hurtowo, więc warto będzie je obejrzeć. ;)

1 komentarz: