sobota, 7 września 2013

Segregator z Roszpunką firmy Beniamin

Dziś post nie o karteczkach lecz o segregatorze :)
Sprawiłam sobie nowy segregator na karteczki z bajek Disney z lat 2000 do 2010 (gdyż w 2010 wyszły karteczki z Zaplątanych). Nie wiem czy pamiętacie, ale trzymałam te karteczki razem z karteczkami z Disneyowskich bajek powstałych w latach 1937 do 1988, lecz zaczęło mi brakować miejsca na te wszystkie karteczki, dlatego też stwierdziłam że nadeszła pora na odseparowanie nowszych bajek od tych starych :)

Zdecydowałam się na segregator firmy Beniamin z Roszpunką, bo postać ta pochodzi z jednej z nowszych bajek:
Segregator jest rozmiaru A5 i ma on lakierowaną okładkę

 W środku jest śliczny obrazek samej Roszpunki  i jej wieży.
A oto i tył segregatora. Jak widać karteczki w nim dość mocno odstają. To mój 3 segregator firmy Beniamin i te dwa pierwsze ładnie zakrywają karteczki, natomiast ten segregator bardzo przypomina pod tym względem segregatory firmy Derform przy których koszulki z karteczkami też mocno odstają
.
Dla porównania daję zdjęcie segregatorów Beniamin kupionych w 2008 roku z tym nowym:
Segregator z Arielką też ma trochę odstających karteczek, ale szczerze mówiąc nie odstają one tak jak kartki w segregatorze z Roszpunką.  

Segregator jest cudny pod względem estetycznym i jestem z niego zadowolona pomimo jego małej wady, ale i tak polecam go innym kolekcjonerom. :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz