czwartek, 26 marca 2015

Segregator Kraina Lodu: Gorączka Lodu Derform

Ostatnio doczekałam się nowego nabytku w dziedzinie segregatorowej :)
Nie żeby nowy segregator był mi nie wiadomo jak potrzebny, ale gdy go zobaczyłam na stronie FB Derforma wiedziałam że mszę go mieć i miałam już nawet pomysł na tematykę karteczek w nim zawartych :)
Segregator o którym mówię jest z Krainy Lodu, a dokładniej z krótkometrażówki która leci w kinach przed filmem Kopciuszek.

Segregator jest rozmiaru A5, i to co go wyróżnia od pozostałych czterech segregatorów Derforma z KL to to że ma on wektory rysunkowe a nie CGI (komputerowe).
Osobiście jestem wielką fanką ryunkowych grafik, bo cóż może zastąpić stary dobry bajkowy wygląd Disneyowskich postaci? :D

Anna, Elsa i Olaf zdobią okładkę segregatora. Dziewczyny mają na sobie swoje letnie kreacje.
Z tyłu z kolei widzimy samą Annę w nowej pozie w raz z Olafem i kilkoma pszczółkami, a wewnętrzną stronę segregatora zdobią Elsa dająca prezent urodzinowy Annie no i oczywiście nie mogło zabraknąć ulubieńca publiczności, Olafa ;)


W moim segregatorze zamieszkały karteczki z Krainy Lodu, myślę że dobrze teraz będzie mieć odrębny segregator na karteczki z tego filmu, bo coś czuję że Kraina Lodu stanie się nową 'Violettą' i równie dużo serii wyjdzie z tego filmu :)

Idealny segregator na zbliżającą się wiosnę i lato :D



Jak widać bardzo dużo kwiecistych wzorów jest na segregatorze, no i te krajobrazy w tle są przepiękne.
Segregator idealny dla fanów KL i miłośników natury ;)

3 komentarze:

  1. Bardzo ładny segregator:-D A tak w ogóle lubię krainę lodu. Moja kolekcja karteczek z krainy lodu powiększa się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się xxdarc! Zbierasz karteczki xxdarc?

    OdpowiedzUsuń