niedziela, 21 czerwca 2015

Karteczki Minnie Derform seria 4

Znów odcięłam się na trochę od bloga.
Ostatnio dużo się u mnie działo no i jestem na małej przerwie karteczkowej. Szał pisania postów zapewne wróci mi wraz z jakąś nową serią ;)
Na razie jednak postanowiłam dodać skany najnowszych kartek z Minnie no i w tym tygodniu dodam też najnowszą serię Krainy Lodu.
Ogólnie chciałam dodać je po pojawieniu się małych do parek, ale najwidoczniej Derform postanowił wydać małe w dalszym okresie....

No dobra, a więc co mogę powiedzieć o tej serii Minnie?
Jak dla mnie jest bomba!
Uwielbiam te teksty rodem z Instagrama, ten makijaż, butki, kokardki dorobione w Photoshopie.
Świetne są też tła, ciemne i mroczne taki nie w stylu Minnie, heh :)
Uwielbiam też te panterkowe tła jak  i to jedno dresowe <3
Bardzo 'faszynowe' karteczki ;D















2 komentarze:

  1. Mnie też się podoba ta seria Minnie!
    Ola:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nowe karteczki z Violetty naklejane!
    Ola:)

    OdpowiedzUsuń