środa, 21 października 2015

Nowa licencja Derform Natępny Disneya

Kochani, dzisiaj Derform się ze mną kontaktował na temat księżniczek Disneya (pytałam kiedy wyjdą karteczki z Meridą i Mulan) oraz na temat nowych licencji. 

Co do karteczek z Meridą i Mulan to raczej jeszcze sobie poczekamy, o ile się ich doczekamy gdyż Derform zdradził że jak na razie Disney im nie udzielił wzorków z tymi dwoma księżniczkami (miejmy nadzieję że to się zmieni!).

Ma natomiast dobrą wiadomość dla fanów najnowszego hitowego filmu Disney Channel, otóż Następcy będą najnowszą licencją Derform i ba, nawet mają wyjść karteczki naklejki w formatach A5 i A6! :)


Czy jesteście fanami Następców? Cieszycie się że wyjdą karteczki z tymi bohaterami? :)
Ja ostatnio oglądałam ten film ale jakoś tak za serce mnie nie chwycił, ale jeżeli Derform po czasie będzie także wydawał karteczki z tej serii w wersji rysunkowej (ma chyba serial  wyjść) to z pewnością i ja będę je zbierała :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz