czwartek, 26 listopada 2015

Karteczki Jej Wysokość Zosia seria 101 Beniamin

Beniamin in back moi drodzy :D
Ostatnio w łapki wpadły mi 3 nowe serie karteczek od tego producenta.
Dziś chcę wam zaprezentować nową serię Jej Wysokość Zosi :)




Długo czekałam na nowe karteczki z Zosią :)
Bajki Disney Junior nie są mi obce ponieważ moja córa je ogląda, a Zośka jest i jej i moją faworytką (ja co prawda już wiem że The Lion Guard mnie najbardziej wciągnie ze względu na sentyment do Króla Lwa i mam wielką nadzieję że Beniamin zakupi licencję i na ten serial DJ.)

Mam nadzieję że i Wam podoba się nowa Zosia :)

2 komentarze:

  1. W ostatnim zdjęciu na dużej karteczce jest napis "Flowers" na małej już nie ma. Wielki powrót i już wpadka. Och ten Beniamin.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz że nie zauważyłam? Świetne spostrzeżenie :) No ale, hej, trzeba cieszyć się że wrócił :D

      Usuń