piątek, 1 lipca 2016

Karteczki Dinosaurs Seria 1 Derform

Hejka! :)

Dzisiaj mam dla was dość unikalną i bardzo interesującą serię.
Szczerze nie spodziewałam się że Derform naprawdę wyda karteczki na tej licencji gdy ją pierwszy raz zobaczyłam na ich stronie, ale miło mnie zaskoczyli.
Bowiem nie codziennie napotyka się karteczki które są tak właściwie edukacyjne?
Bo tak myślę że można nazwać pierwszą serię z Dinosaurs.

Na karteczkach mamy krótkie dwie informacje  na temat danego dinozaura zdobiącego daną karteczkę, no i poznajemy nowe gatunki dinusiów których wcześniej nie znaliśmy ( na przykład o istnieniu Deinonychusa nawet nie wiedziałam).


Wszystkie karteczki są lakierowane:







Seria dość mroczna ale ma zapewne docierać głównie do chłopców.
Jak dla mnie Dinosaurs są warte zdobycia, gdyż nie są to kolejne karteczki które się tylko podziwia,lecz można też wyciągnąć z nich jakąś nową wiedzę.
Myślę że coś taką nutkę faktów można by nawet zastosować na karteczkach ze zwykłymi zwierzakami :)
Tak czy siak bardzo liczę na kolejną serię Dinosaurs w przyszłości, no i oczywiście z innymi dinozaurami tak aby się nie powtarzać :)

Co myślicie o karteczkach Dinosaurs?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz