czwartek, 6 lipca 2017

Disney Księżniczki Seria 218 Beniamin

Tak jak zawsze nie brakowało nowej serii z księżniczkami, tym razem seria nr.218.




Seria dość przeciętna.
Księżniczki te co zawsze, fajnie że zwierzaczki filmowe dziewcząt zostały dodane.
Same wektory szału większego nie robią, w zasadzie Kopciuszek jest w nowej odsłonie?

Seria jako tako ok, ale otwierając paczkę z karteczkami zauważyłam że sąna tyle dodane arkusze naklejek. 
Na naklejkach jest pokazana Merida, a na tę pannicę lub Mulan od dawna czekałam.
Już napisałam do Beniamina o dodanie Meridy do kolejnej serii, bo jestem pewna że nie tylko ja bym się ucieszyła z rudowłosej szkotki na wkładach do segregatora :)
W zasadzie Merida Wlaeczna wyszła w 2012 roku, a jak dotąd ani razu nie pojawiła się na karteczkach w przeciwieństwie do  Anny,Elsy czy Roszpunki które też są nowszymi princesskami.
No jeszcze zostaje Vaiana, ale ta z kolei nawet nie została jeszcze oficjalnie księżniczkową Disneya :P

Czas pokaże, może następnym razem Beniamin zaskoczy nas Meridą w kolejnej serii? 
Trzymajmy kciuki :)

2 komentarze:

  1. Roszpunka nie pokazała się na karteczkach? A pierwsze zdjęcie to co? Tak w ogóle to mogli by już Roszpunkę zdjąć bo mam już jej przesyt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam że Merida nie pojawiła się na karteczkach pomimo że jest jedną z nowszych księżniczek tak jak Anna,Elsa czy Roszpunka które już wiele razy były. Może powinnam napisać 'w przeciwieństwie' zamiast 'tak jak'. :p

      Usuń