niedziela, 21 stycznia 2018

Karteczki Kraina Lodu Derform Seria 9

Wracam do Was kochani z nowymi postami :)


Jesienią wyszła 9 seria kartczek z Krainy Lodu marki Derform. U mnie za oknem porządna zima jest, więc postanowiłam pierwszego posta w tym roku poświęcć na mocno zimową serię z Elsą i Anną :)








Jak widać Derform chyba na dobre wrócił do 3D wektorów, ale w tym wypadku jest to pozytywne, ponieważ grupowe karteczki wyszły cudnie, zwłaszcza ostatnia karteczka na której jest uwietrzniony śnieg w ruchu :) 
Osobiście uważam że pozytywnie wyszła ta seria i jestem zadowolona z tego że znowu na karteczkch goszczą Hans i Kristoff :D 


2 komentarze:

  1. Brakuje mi 2 małe do pełnej serii. Szkoda że Derform nie wydaje naklejek z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam małe z tej serii ale sama szukam dużych z tej serii

    OdpowiedzUsuń