piątek, 30 maja 2014

Karteczki Księżniczki Palace Pets firmy Beniamin

Od paru miesięcy można dostać w sklepach karteczki z księżniczkami Disney'a z serii Palace Pets.
Są to karteczki na których księżniczki pozują ze swoimi zwierzątkami stworzonymi specjalnie do franczizu.
Oto i moje karteczki od Beniamina:
 ^ Na karteczkce z Kopciuszkiem widać taką jakby rysę na jej policzku.
Karteczka nie jest uszkodzona, to niestety wadliwa koszulka. 
Czekam teraz na nowe żeby właśnie takie felerne koszulki zastąpić nowymi ;(



Jest jeszcze kilka nowych wzorów w tym cudne karteczki od Derform'a.
Czekam właśnie żeby rodzina mi je wysłała bo niestety na Allegro jest problem z kupowaniem z zagranicy, tak więc posty będą teraz rzadsze kochani :(

2 komentarze:

  1. Nie chcę się chwalić, lecz mam te wszystkie, i to ze sklepu lub z wymiany, nie z internetu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, ja mieszkam za granicą i gdyby nie ten fakt że tu nie ma karteczek ,też bym kupowała karteczki w sklepach zwykłych jeżeli by było, pomimo mojego wieku )

      Usuń