środa, 29 czerwca 2016

Karteczki Masza i Niedźwiedź Derform Seria 1

Witajcie!
Niestety długo nie było żadnych konkretnych postów gdyż dużo nowych serii utknęło mi w Polsce.
Dopiero dziś do mnie dotarły i obiecuję Wam kochani kolekcjonerzy posty na bieżąco przez kolejnych kilka dni :) 

Zaczynamy od pierwszej serii z bajki Masza i Niedźwiedź którą bardzo wyczekiwałam.
Wszystkie moje karteczki są brokatowe:







Ta seria jest po prostu eksplozją  żywych kolorów :)
Samo rozłożenie grafik na karteczkach przypomina mi pocztówki.
Karteczki przedstawiają kilka najczęściej spotykanych postaci z serialu, choć nie powiem, brakuje mi tu dwóch postaci, mianowicie pary wilków które nasza tytułowa bohaterka Masza, tak uwielbia gnębić,heh :)
Może w kolejnej serii? Trzymam kciuki że po wakacjach będzie kolejna seria z Maszą i Niedźwiedziem :3 

A Wam jak podobają się pierwsze karteczki z Maszą? Macie je już w swoich zbiorach?

3 komentarze:

  1. Fajnie się świeci brokat na karteczkach ;)
    Na nowości od Derka nie spodziewała bym się wcześniej niż na zimę. Ostatnio wydał tyle nowości że ciężko nadążyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę że na nowy rok szkolny coś wyjdzie czyli wczesna jesień lub nawet na tą późną, ale raczej do zimy nie będziemy musieli czekać. Jakby nie było mają kilka nowych wzorów na stronie których jeszcze nie wydali, między innymi z Krainy Lodu :)

      Usuń
  2. Dzień dobry czy pani czy pan wysyłacie karteczki

    OdpowiedzUsuń