wtorek, 4 lipca 2017

Karteczki Jej Wysokość Zosia seria 104 Beniamin

Hej kochani :)

Mam dla was zdjęcia najnowszych kilku serii Beniamina.
Jedną z serii jaka się pojawiła jest seria 104 z serialu 'Jej Wysokość Zosia' puszczanego na Disney Junior.
Wyjątkowo Beniamin wydał same małe karteczki do Zosi, co mnie martwi, gdyż to samo spotkało Jake'a i Piratów z Nibylandii 2 lata temu.
Do dziś nic nowego z Jake'iem nie wyszło, i nie chciałabym żeby ten sam los spotkał Zosię. :(




Seria 104 jest bardzo podobna do serii 101.
Jest graficznie dość prosta, ale jest przynajmniej na niej kilka nowych wektorów no i duży plus za powrót Amber, gdyż jej mi brakowało (ostatnim razem pojawiła się na pierwszej serii karteczkowej).

Ogólnie oceniam serię z Zosią za najsłabszą z tych co  tych co Beniamin wydał w tym sezonie.
Mam cichą nadzieję że wyjdą do niej duże karteczki no i mam nadzieję że jeszczę zobaczymy Zosię w nowych wydaniach :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz