poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Karteczki z serialu Hercules

Hej wszystkim!

Na dziś mam dla was karteczki z popularnego serialu z 90'ątych lat, z  Herculesem.
Ci którzy dorastali w tamtych czasach raczej znają ten serial gdyż dużo ludzi go w Polsce oglądało w drugiej połowie 90'ątych lat, dla tych młodszych kolekcjonerów raczej są to dość nie znane klimaty :)
Mogę też powiedzieć że sprzedaję te karteczki gdyż ja sama nigdy nie byłam  fanką serialu, jak wspominałam nie zbieram też karteczek z 'prawdziwymi' postaciami dlatego tym bardziej karteczki idą na sprzedaż :)

 A5
 A5
 A5

 A5
 A5
 A5
 A5
 A6
 A6
A6

Wszystkie karteczki z tej serii sprzedaję za 9 zł. Mogę też sprzedać pojedyncze sztuki, jedna karteczka za 1 zł.  Wysyłka tradycyjnie 12 zł ze Szwecji wyniesie :3 Piszcie tutaj albo na mojego mail'a: miss_stitch626@yahoo.se 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz