wtorek, 2 kwietnia 2013

Strony internetowe na których można kupić karteczki

Hej wam!

Mam nadzieję że Wielkanoc mieliście udaną! :)

Dziś chcę się z wami podzielić kilkoma stronami dzięki którym uzbierałam moją kolekcję.

1. Allegro.pl:
Allegro to chyba najbardziej popularna strona z której można czerpać nowe egzemplarze. Allegro jest w pewnym sensie utopią karteczkową, tam znajdziemy 20-24 strony aukcji i ofert 'kup teraz' pełnych nowych i starych karteczek. Na tej stronie karteczki mają nawet własny dział: Allegro - Dziecko - Artykuły Szkolne - Artykuły Papiernicze - Karteczki.
Wyszukując karteczek w wyszukiwarce Allegro dobrze jest podać kilka słów kluczowych. Na przykład ja zawsze wpisuję 'karteczki' albo 'karteczka' a nawet 'karteczek' i wtedy często wyskakują mi różne aukcje których często nie znajduję pod innym hasłem! :)
2. Tablica.pl:

Tablica to druga najlepsza strona na której można dostać karteczki. Ja trzy razy z niej korzystałam i na wszelki wypadek prosiłam sprzedawcę o wystawienie ich jako Kup Teraz na Allegro gdyż Allegro chroni kupujących, jest to ochrona której niestety Tablica nie ma dlatego ja też wam zawsze radzę skontaktować się ze sprzedającym za nim zgodzicie się na transakcję :)

3. Mojeciuchy.pl
Strona na której dziewczyny sprzedają swoje ciuchy, ale i czasem karteczki z których wyrosły ;)
Mi się udało raz kupić przyzwoity zestaw karteczek z Czarodziejką z Księżyca i Anime. Trzeba być ostrożnym z tą stroną i zawsze ustalcie trasakcję ze sprzedawcą, najlepiej niech się zgodzi na wystawienie swoich karteczek na Allegro.

4. Szafka.pl
Strona na której mamy często sprzedają rzeczy po swoich dzieciach. Można tam czasem znaleźć karteczki.
Z szafką.pl musicie być ostrożni tak samo jak z tablicą jak nie bardziej. Ja niestety nie miałam okazji korzystać z tej strony ale zastanawiałam się raz nad kupnem karteczek z niej.
5. Winx-Club.pl
Stronka jest w tej chwili nie aktywna i obawiam się że może już nie wrócić na rynek :/ Szkoda bo na niej kupiłam sporo Winxowych karteczek w 2006 roku. Sprzedawali całe pliczki dzięki temu mam teraz bardzo dużo rzadkich brokatowych egzemplarzy. Stwierdziłam że i tak się z wami nią podzielę żebyście mogli mieć oko w razie gdyby wróciła ;)


Inna strona którą mogę zaoferować to olx.pl (chociaż rzadko tam bywają karteczki, w tej chwili na przykład ich nie ma). Innym sposobem też jest znajdowanie karteczek po przez Google. Ja w ten sposób dokopałam się  do karteczek z Mojeciuchy.pl :)
To byłoby tyle na dzisiaj, do następnego razu!^^

3 komentarze:

  1. Bardzo fajny post. Przynajmniej będę wiedzieć gdzie kupić karteczki :)

    Polecam forum o karteczkach https://karteczkowo.fora.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo spodobała mi się szafka.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń