piątek, 30 sierpnia 2013

Karteczki Księżniczki

Oto i spory post z moimi najnowszymi dodatkami do kolekcji Disney Księżniczki :) Staram się teraz  zebrać jak najwięcej karteczek firmy Beniamin. Przypadły mi one bardzo do gustu a ze względu na to że Derform na razie rzucił produkcję  karteczek Disneyowskich w kąt , wolę trzymać sie firmy która nadal widzi trochę potenciału w motywach Disneyowskich :)

Na początek jednak pokażę wam moje nowe karteczki Derfrom. Wszystkie są rozmiaru A6:







 No i Beniamin:









2 komentarze:

  1. własnie dzisiaj sprzątałam strych i znalazłam swoje dawne stare karteczki, mam 23 lata jak je widze to przypomina mi sie dzieciństwo...aż z nudów je poukładałam, rozdzieliłam i policzyłam .. :D
    jakieś 282 parki w tym 75 które sie powtórzyły . Dużych 129 i małych 84.. musze kupić ochronne owijki czy jak to sie tam teraz nazywa.. i schować..bede miec co pokazywać dzieciom ;P Może same powiększą tą kolekcje xD

    Jeżeli mogę zapytać. ile masz lat ? Kartki kupujesz i wymieniasz się dalej? Czy starasz sie zdobywać kartki poprzez internet itp ?

    OdpowiedzUsuń