sobota, 24 sierpnia 2013

Karteczki Pixar

Mały mix moich nowych karteczek z wytwórni Disney Pixar :)
 A6
A6
A6
 A5

 A5
A6

Mam powoli plan skoncentrować się na uzbieraniu większej ilości karteczek właśnie z wytwórni Pixar. Jest tylko jeden problem który zawsze bardzo mnie drażnij a mianowicie chodzi o filmy które zostały uwiecznione na karteczkach. Nie żebym miała coś przeciwko Iniemamocnym czy Nemo, ale chciałabym zobaczyć też karteczki z Toy Story lub Meridy Walecznej. Filmy Pixar które doczekały się własnych karteczek jak dotąd to Dawno Temu W Trawie, Potwory i Spółka (moje ulubione karteczki Pixar, szkoda że tak ciężkie do zdobycia), Gdzie Jest Nemo, Iniemamocni, Auta, Ratatuj, WallE (jak dotąd spotkałam się z tylko z jedną karteczką z tej bajki co prawda) no i na koniec Auta 2.
Jak widać jest to większość bajek, ale brak Toy Story jest zdecydowanie niedopuszczalny :(
A no, może któryś producent nadrobi braki i wyprodukuje karteczki z reszty bajek. ;)

4 komentarze:

  1. Ja mam jedną karteczkę z Toy Story ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio!? :o Musisz koniecznie zrobić jej zdjęcie i wrzucić na twojego bloga, jestem bardzo ciekawa jak wygląda! ^3^

      Usuń
  2. Mam małą karteczkę, a na razie wrzucam same A5, więc musisz jeszcze zaczekać xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam w swojej kolekcji karteczki z Toy Story firmy NOMICO, 3 A5 i jedną A6.

    OdpowiedzUsuń