wtorek, 1 października 2013

Karteczka z Puchatkiem

Hejka!

Wybaczcie moi drodzy tą przerwę w postach, lecz chwilowo skupiłam się na innych moich hobby no i nie pomógł też ten fakt że chwilowo na rynku karteczkowym jest susza. Nie ma żadnych nowinek o których mogłabym napisać, no i osobiście nie mogłam znaleźć nic co by mogło mnie zainteresować.
Teraz co prawda zamówiłam sobie kilka wzorków karteczek którymi się wam pochwalę za tydzień gdy te dojdą ;)
Dziś mam dla was jedną z nie wielu karteczek z Kubusia Puchatka o której mogę powiedzieć że ta dana karteczka mi się podoba:
A5
Cały czas zapominałam o wstawieniu tej karteczki na bloga, teraz po kilku dniach ciszy nareszcie sobie o niej przpomniałam ;)

Tak przy okazji chciałabym napisać wam o nowym blogu karteczkowym który nie dawno się pojawił a jest zdecydowanie wart uwagi. Ten blog nazywa się Disneykarteczki i jak możecie się domyślić właścicielka bloga pisze o swojej Disneyowskiej kolekcji. Dużo karteczek ma naprawdę ciekawych i rzadko spotykanych więc jej blog jest zdecydowanie wart odwiedzin :)
Pisząc już o karteczkowych blogach chciałabym też napisać o blogu mojej dobrej karteczkowej znajomej która nie dawno założyła nowego bloga karteczkowego: Karteczki1999. Tam też znajdziecie dużo świetnych karteczek. Oba blogi idą pod moją zakładkę innych blogów karteczkowych :)

To by było na tyle, pamiętajcie, jeżeli ktoś z was też ma bloga o tematyce karteczek pamiętajcie mi napisać a ja dodam je do zakładki 'Inne Blogi Karteczkowe' :3

P.s: Właśnie zauważyłam że blog miał już 60,000 wejść, jestem naprawdę szczęśliwa że tyle ludzi zerknęło na tego bloga. To tylko oznacza że karteczki wciąż interesują młode pokolenia i że starsi często starają się znaleźć zdjęcia karteczek które zbierali lata temu. Kto wie, może gdy dojdę do 100,000 urządzę mały karteczkowy Giveaway? Kto wie, kto wie, czas tylko pokarze ;3

Do następnego razu! <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz