czwartek, 10 października 2013

Karteczki Monster High

Tym razem długo nie zwlekałam z zamówieniem najnowszych serii z Monster High. Gdy tylko się dowiedziałam że na karteczkach są uwiecznione nowe postacie (Rebecca,Venus,Rochelle) włączyło mi się tak zwane 'Shut Up And Take My Money' xD. 
Karteczki MH jak zwykle cudne i przerażające, nowe trio daje powiewem świeżości teraz gdy przeglądam karteczki z MH :) Każda fanka lalek lub po prostu tej serii musi je nabyć ^^
Wszystkie kartki są rozmiaru A5







Tym razem logo Unipapa jest dobrze widoczne w górnym rogu, jednak nadal zastanawiam się co za firma wyprodukowała te karteczki? 
Tym razem Unipap pozytywnie zaskoczył mnie tą nową serią i mam nadzieję że w przyszłych wydaniach zobaczymy więcej nowych straszyciółek oraz te stare, dobrze znane w nowej odsłonie :(

4 komentarze:

  1. Mam z nich Rochelle Frankie i ksero z Robeccą.
    Ola:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bnhgjuticvb nmjhkitl monster high bnhgyt bnhgjkd 100

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejołka! Tu Majek2002 ☺ link ma mojego bloga o karteczkach i MH w linku https://majekblog.blogspot.com/ zapraszam każdego, posty codziennie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Też opublikowałam o tym posta, jednakże nie wzorowałam się na tobie ♥ ;3

    OdpowiedzUsuń