wtorek, 5 listopada 2013

Karteczka Barbie

Przy kupnie ostatniego miotu karteczek z Disney wróżkami dostałam jedną gratis pod postacią dużej karteczki z Barbie. Zapomniałam wcześniej ją dodać a z faktem że potrzebuję czymś zapchać chwilową pustkę na blogu oto i ona ;)

Dodaję też zdjęcie innej karteczki firmy GK. Pojęcia nie mam co prawda kim jest dziewczyna na niej no ale co tam, niech będzie.. ;)
W przyszłym tygodniu możecie spodziewać się nowych postów karteczkowych, gdyż dużo nowości mi dojdzie, miejcie więc oko na nowe posty od poniedziałku ;)


4 komentarze:

  1. Już nikt nie kolekcjonuje karteczek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolekcjonują, ale o tym nie mówią, poznałam już trochę dorosłych kolekcjonerów którzy nadal zbierają karteczki, napewno i dzieci też je zbierają ;)

      Usuń
    2. Cutie Cookie gdzie kupiłaś tą karteczke z barbie?

      Usuń
    3. Powiem ci że nie pamiętam skąd ją mam, pewnie Allegro jako gratis od jakiegoś sprzedawcy typu Bealina2 lub Nakartki :)

      Usuń