niedziela, 1 grudnia 2013

Karteczki Harry Potter

Hej wszystkim,

Jak widać postanowiłam wziąć przerwę od bloga. Postanowiłam poświęcić więcej czau mojemu drugiemu blogowi disneyania.blogspot.com, a potem gdy już chciałam napisać posta tutaj coś ciągle w domu mi wyskakiwało :p

Tak więc dziś, na początek grudnia postanowiłam zabrać się za tego blogaska. :)
Na dziś mam dla was naprawdę mało spotykane karteczki z Harrym Potterem.
HP serię raczej nikomu nie trzeba przedstawiać, ale co do karteczek to jestem pewna że nie każdy
wiedział o ich istnieniu. Ja bynajmniej nie wiedziałam, a to nagle co? W moje łapki trafiły aż dwie karteczki za jednym razem :3
Harry'ego Potter'a akurat lubię ,więc są to jedyne karteczki z jakiegokolwiek filmu fabularnego które zagrzały miejsce w moim segregatorze :)

Obydwie karteczki są rozmiaru A5, wyprodukowane przez firmę Danmark na początku ubiegłej dekady:


4 komentarze:

  1. Witaj
    Przyciągnęła mnie tu wzmianka o Harrym
    Też mam dwie karteczki z HP, choć inne od Twoich :3
    Teraz tak wędruję i szukam innych obrazków, bo koleżanka wznowiła moją pamięć do kartrczek ^^
    Przyznam, że Twoje są piękne ;D
    Osobiście mam papeterię z wzorem karteczki na pierwszym zdj :3
    Ach... cudowne czasy...
    Szkoda, że moda na karteczki już przeminęła i niewielu nadal o nich pamięta, lub kontynuuje to szlachetne zadanie kolekcjonowania ich ;c

    Pozdrawiam,
    ~Cathy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wcale nie przeminęła moda na nie :D Ten blog jest często odwiedzany, jest duże zainteresowanie karteczkami z Krainy Lodu no i moja grupa na Fejsie ma 807 członków w tym wielu dorosłych :)

      Usuń
  2. Ładnie!
    Przyznam, że jestem bardzo mile zaskoczona tą informacją :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam czy są jeszcze jakieś wzory karteczek z Harrym Potterem?

    OdpowiedzUsuń