poniedziałek, 4 stycznia 2016

Karteczki z serii Lilo i Stitch Derform

Hejka kochani :)
Dwa miesiące temu trafił mi się nowy unikat, o którym ciągle zapominałam napisać.
Najnowszym 'skarbem' w mojej kolekcji jest ta oto karteczka z filmu Lilo i Stitch:

W chwili obecnej mam 5 karteczek LiS z grafikami filmowymi, te pozostałe wyglądają tak:




Wszystkie karteczki są duże.

Jeżeli ktoś ma na odsprzedanie inne karteczki z Lilo i Stitcha i są one w stanie dobrym, nie porysowane, nie pobrudzone i bez rozerwanych dziurek, to chętnie odkupię,heh :D

2 komentarze:

  1. A małe? Przecież masz też małe karteczki z Lilo i Stichem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No patrz kochana, nic ci nie ujdzie migiem :D Rzeczywiście ja sama o nich zapomniałam, jutro je dodam do tego posta :)

      Usuń