piątek, 1 stycznia 2016

Nowości karteczkowe Beniamin 2016

Witajcie!
Mam nadzieję że spokojnie przywitaliście nowy rok bez żadnych wypadków kochani! :)
Chciałabym się z Wami podzielić nowościami od Beniamina, gdyż ten naprawdę rozbuchał się z nowymi seriami na rok 2016!
Oto co Benek przyszykował dla nas na pierwszych kilka miesięcy nowego roku:
 Dinozaur seria 100 są przeze mnie najbardziej wyczekiwaną serią karteczek, głównie dlatego że od czasów Zaplątanych (czyli 2010/11) Beniamin nie wydał żadnych filmowych karteczek.
Nie zdziwię się co prawda jeżeli to będzie jedyna seria z Arlo i Bąblem gdyż film nie odnosi sukcesów w BO, no i patrząc po Roszpunce która doczekała się jedynej serii, taki los czeka i dinozaury.
 Jej Wysokość Zosia 102
Czy tylko mi się wydaje czy karteczki z Zosią robią się co raz ładniejsze?
Duży plus za użycie nowych nowych uroczych grafik z radosną Zosią :)
Księżniczki seria 217
Uwielbiam karteczki z księżniczkami i są one moją główną częścią kolekcji, ale szczerze mówiąc Benek mógłby postarać się trochę bardziej.
Oprócz Śnieżki wektory reszty księżniczek są już oklepane.
Mam nadzieję jedank że zmienię zdanie gdy ta seria wpadnie w moje posiadanie.

Oprócz tego wyjdzie też druga seria karteczek z Jake'iem i Piratami z Nibylandii (seria 101) no i spodziewam się czegoś z Milesem z przyszłości.
Oprócz tego wygląda na to że będzie też pierwszy segregator z Zosią do dostania.
Już widzę w nim moje karteczki z bajkami Disney Junior! :D

Sklepik  Beniamina rusza od 7 stycznia i wtedy zapewne będzie można zamówić karteczki prosto ze strony producenta.

Które karteczki podobają Wam się najbardziej? :)

1 komentarz: