sobota, 10 grudnia 2016

Karteczki Lwia Straż Seria 100

Pora na ostateczną serię nowości od Beniamina, Lwia Straż :)
Szczerze to wyczekiwałam kateczek z Kionem i jego gangiem odkąd Disney w 2015 wypuścił film w USA :)
Ne zawiodłam się na Bekowych karteczkach, i mam nadzieję że Lwia Straż doczeka się tylu serii co Zosia i Klinika :D






Może zastanawiacie się co nowego czeka nas na froncie karteczkowym w 2017 roku?
Ciężko cokolwiek przewidzieć w chwili obecnej, ale Beniamin wykupił licencję na Miraculum: Biedronkę i Czarnego Kota.
Czyli powinny pojawić się karteczki z Marientte może nawet na początku przyszłego roku? 
Oby,oby :)
Serial ten jest bardzo popularny,tak więc miejmy nadzieję że Benek dobrze wykorzysta falę popularności serialu i wyda wiele nowych serii.
Może nawet Derform wykupi serię na Miraculum? Byłby to dość mądry krok z ich strony z faktem że Derforma interesują głównie 'mega' popularne tytuły ;)
Po za tym, teraz na rynku zaczyna pojawiać się kolejna seria karteczek z Krainy Lodu, tym razem z wektorami CGI.

Na jakie nowe licencje i serie liczycie w 2017 roku?

2 komentarze:

  1. Witam pani Aniu! Mam pytanie: kiedy pojawią się nowe posty o karteczkach na owym blogu? Jestem bardzo ciekawa co nowego słychać w świecie karteczek. Wiem że ma pani pewnie wiele na głowie ale gdyby znalazła pani czas na nowe posty bardzo bym się ucieszyła:) Z góry dziękuje za odpowiedź
    Ola:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brak postów był bo czekałam na większe nowinki :) Niestety ale ani Derform ani Beniamin nie szaleli za bardzo przez to pół roku z nowymi seriami :(
      Jestem z powrotem i z cztery posty przez te 2 tygodnie powinny się pojawić :D

      Usuń