wtorek, 21 marca 2017

Karteczki Kraina Lodu Derform seria 8

Witajcie!

Wybaczcie za dłuższą przerwę, to nie tak że ja nie miałam czasu na bloga, prawda jest taka że po prostu nie miałam za bardzo o czym pisać :(
Ani Derform ani Beniamin nie szaleli z nowościami, z kolei nic ciekawego ze starszych karteczek nie trafiło w moje łapki.

Chcę dziś co prawda Wam pokazać najnowszą serię 8 z Krainy Lodu która wyszła pod koniec 2016:








Wygląda na to że Derform wraca do wektorów CGI na karteczkach. Szkoda jednak że nie ma na nich Svena, Kritoffa czy Hansa. 
Trochę za dużo Anny i Elsy i to czy rysunkowe czy komputerowe są grafiki dużo nie zmieni niestety.



Tak w ogóle kochani, mam pewną niespodziankę dla Was :D 
Zapewne wielu z Was  może się domyślić o jaką niespodziankę chodzi, dla tych co jeszcze nie słyszeli ani nie widzieli zostawiam tę tajemnicę  na piątek ;)

2 komentarze:

  1. Cudowne! Gratuluję wykonania :-) To idealnie trafia w mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super karteczki! I dziękuje bardzo za odpowiedz w poprzednim poście:)
    Ola:)

    OdpowiedzUsuń