piątek, 31 marca 2017

Karteczki Masza i Niedźwiedź Seria 2 Derform


Ostatnio nasi dobrzy przyjaciele z firmy Derform wydali drugą serię karteczek z Maszą i Niedźwiedziem.

Pomimo że Masza leci u mnie w domu praktycznie 3 godziny dziennie (córka ma obydwa sezony na dvd) i w zasadzie już nie mogę patrzeć na dziewczynkę i jej miśka, ale muszę przyznać że tak uroczej serii karteczkowej jak ta dawno nie widziałam :)

Kolory przede wszystkim zachwycają mnie swoim nasyceniem i szczerze wektory też są fajne, wielu z nich nie widziałam jeszcze na Maszowych produktach.








Śmiem przyznać że pełna seria małych i dużych karteczek trafiła i do mojego segregatora i do sega córki <3


3 komentarze:

  1. Dzień dobry!
    Z okazji Świąt Wielkanocnych chciałam życzyć pani zdrowych wesołych świąt, smacznego jajka i żeby pani córka dostała wiele prezentów!
    Ola:)

    OdpowiedzUsuń