sobota, 20 maja 2017

My Little Pony już na stronie Derforma

My Little Pony można już oficjalnie uznać za najnowszy dodatek do Derformowej rodzinki licencji :)

W tym tygodniu Derform postanowił poprawić swój błąd polegający na wstawieniu kilku produktów w dziale Violetty, i teraz kucyki mają już własne miejsce na stronie producenta.


Oprócz serii naklejkowej, którą pokazałam Wam w ostatnim wpisie, czeka nas też seria zwykła, która według strony wyglądać będzie tak:

 Wprawdzie gdy kilka dni temu przeglądałam witrynę Derforma na dziale kucykowym były aż 4 strony porduktów.
Teraz z nie wyjaśnionych przyczyn Derform usunął połowę tych rzeczy ze strony, w tym segregatory a5 i a6.
Udało mi się jednak ułapać je na screenie za nim zostały usunięte:
 Segregator z Rainbow Dash i Rarity jest fomatu a6
Applejack i Pinkie Pie a5


Zauważyłam że Derform ma dużo wektorów z Pinkie Pie, ale Twilight Sparkle pojawia się w jednej pozie na prawie wszystkich produktach, których Derform design nam obecnie zaprezentował.
Na naklejkach tylko widzimi wiele ciekawych wektorów, co mam nadzieję  z czasem przeleje się także na nasze kochane karteczki.

Nie wiem jak Wy, ale ja z niecierpliwością wyczekuję kucykowych karteczek :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz