środa, 7 czerwca 2017

Nowości od Beniamina już w lipcu

Hej kochani :)

Najnowsze karteczki Derforma powinny już w zasadzie trafić do sklepów, choć z niewiadomych powodów jeszcze nie syszaam żeby kolekcjonerzy napotkali nowe serie w sklepach.
Jeżeli namierzycie nowe Derformowe serie w waszych Miastach to dajcie znać w komentarzach.

Wygląda na to że mocno karteczkowe lato nas czeka.
Wczoraj dostałam informacje że Beniamin wyda sporo nowych serii karteczkowych, w tym seria na  z Miraculum: Biedronka i Czarny Kot czyli licencją nową w świecie karteczek :)
Oto cała rozpiska wszystkich serii które będą w lipcu:

Dokładnej daty jeszcze nie ma, ale swobodnie można założyć że wyjdą w przyszłym miesiącu.

Mam też inną, już przykrą wiadomość.
Otóż Starpak postanowił zrezygnować z wydawania karteczek.
Ostatnio zadałam im pytanie na Facebook'u o kolejne wydania, i nie mają żadnych karteczek w planach.
Spodziewam się że serie z Minnie, Psim Patrolem i Trollami słabo się sprzedawały, co w sumie mnie nie dziwi patrząc na to że Minnie nawet u Derforma dobrze nie schodzi, Psi Patrol jest bardziej dla chłopców (chłopcy jednak się tak nie pałają do zbierania karteczek), a Trolle to taki szał jednego lata i zainteresowanie filmem zmala z miesiąca na miesiąc
Mogli wybrać ich silniejsze propozycje typu Księżniczki,Kraina Lodu,Barbie,dzisiejsze MLP lub inne które są na topie.
Można mieć cichą nadzieję że jeszcze wrócą do karteczek, ale jednak szanse są znikome, a szkoda bo wszystko jest winą głównie źle wybranych licencji do produktu którego od wielu lat nie wydawali.
Jak dla mnie wiadome jest że aby nowy produkt się sprzedawał trzeba użyć najlepiej opłacalnych się licencji, ale może Starpakowi nie zależało na tym by ich karteczki się przyjęły...
No cóż, mamy chociaż nie zawodnego Derforma i Beniamina na których można liczyć :)

Ja jestem teraz bardzo ciekawa nowych serii karteczkowych które czekają nas tego lata, mam nadzieję że wy także.^^

2 komentarze:

  1. Jestem bardzo ciekawa jak będą wyglądały karteczki z Miraculum:Biedronka i Czarny kot. Ciekawa jestem również nowych karteczek the sweet pets i rachael hale bo bardzo je lubię:-)Mam jeszcze pytanie: kiedy będzie pani miała nowe karteczki w swojej kolekcji? Pozdrawiam Ola:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie ciekawi Miraculum :) Myślę że doczekamy się sporo serii z tego serialu, sam przedstawiciel Benka potwierdził że ta licencja sprzedaje im się jak świeże bułeczki, tak więc myślę że z biegiem czasu będzie czym wypełnić segregator :D
      Tak to mam nadzieję że nowe grafiki dadzą na karteczkach z księżniczkami i Palace Pets, bo ostatnio szału nie było.

      Co do mnie to napewno to co Benek wyda będę miała w lipcu, co do nowości Derforma to sama czekam aż coś w sieci się pojawi na sprzedaż lub wymianę.
      Gdyby nie to że mieszkam za granicą to z trzy razy w tygodniu bym pewnie obskakiwała sklepy papiernicze,zabawkowe i hurtownie w pogoni za nowinkami, heh :p

      Usuń