piątek, 29 marca 2013

☆ Ulubione Karteczki ☆


Tak jak w środę wspominałam chcę wprowadzić posty które będą publikowane zawsze w piątki i w których to właśnie wy, czytelnicy bloga, będziecie mogli pochwalić się waszymi ulubionymi karteczkami! :)
Zacznę od siebie żebyście mogli zobaczyć jak te posty będą tak na oko wyglądały :3
Moim ulubionym typem karteczek są stare karteczki Disneyowskie z lat 90'ątych, głównie te z bajki Herkules :)

Poniżej możecie zobaczyć karteczki które ja najbardziej lubię:
1.
Mała Syrenka jest jednym z moich ulubionych filmów a ta seria karteczek Derform należy do moich ulubionych :3 Ta parka jest wyjątkowo śliczna gdyż lubię ogólnie romantyczne/miłosne motywy i trzeba przyznać że Ariel wygląda naprawdę ślicznie w ślubnej sukni <3
2.
W grupce moich ulubionych karteczek nie mogło zabraknąć karteczek z Herkulesa x3
Ta parka jest według mnie wyjątkowo dobrze skomponowana. Śliczny rysunek Herka i Meg na żółtym tle pegaz yw chmurkach, no i na dodatek ten łuk przypominający trochę pnącze w kształcie serca z nagim kupidynem w rogu *uwielbiam* x3
3.
Jak wiecie zbieram też karteczki z Winx i pomimo że jest wiele pięknych karteczek z tej bajki to jedna z nich naprawdę skradła mi serce i z pośród setek Winxowych karteczek jakie mam, ta jest po prostu najśliczniejsza! Naprawdę podoba mi się poza Bloom i jak starannie jest cała ilustracja wykonana. Rudo włosa wróżka wygląda na rozmarzoną a dodatkowy brokat na jej stroju i skrzydłach sprawia że wygląda jeszcze piękniej. Można powiedzieć że za każdym razem gdy patrzę na tą karteczkę czuję się być nią oczarowana ;)
4.
Anastazja to jedna z moich ulubionych bajek z dzieciństwa. Karteczki z tej bajki też były mocno faworyzowane przeze mnie.
Parka powyżej trafia na moją listę ulubionych karteczek gdyż Anastazja jak i jej suknia są bardzo eleganckie i arystokratyczne. Prawdą jest też to że prawdziwa Anastazja Romanov miała tą samą sukienkę co Anastazja na karteczce powyżej, tym bardziej mi się podoba przez ten fakt x3  Fajnie też grafik wymyślił z uwiecznieniem pałacu cesarskiego po wybuchu rewolucji w tle, przez to bajkowa Anastazja na obrazku jest otoczona aurą zaginionej księżniczki ;)
5.
Ostatnia karteczka pochodzi z filmu Mulan i jest ona dość prosta. Podoba mi się ona wyłącznie z powodu Mulan w jej swatkowym stroju z babcią i świerszczem  Cri Kee'm. Same postaci mogłyby być deczko większe, ale karteczka i tak ma swoją urodę za którą ją lubię <3

Tak to na oko wygląda moi drodzy. Chcę żebyście właśnie wysłali mi zdjęcia waszych ulubionych karteczek.  Max pięć zdjęć możecie nadesłać, krótki opis dlaczego akurat wam te karteczki się podobają, wasze imię lub ksywkę i wiek, no i króciutka notka o waszych zbiorach.  Ja się rozpisałam, ale wy możecie dać tekstu tyle ile chcecie ;)
W przyszły piątek pojawiłby się już pierwszy post z karteczkami jednej z was, więc pamiętajcie przysłać mi zdjęcia i opisy przed piątkiem 5 kwietnia!
Mam nadzieję że będziecie zainteresowani takim działem, fajnie byłoby gdyby to wypaliło, zobaczymy :)

Pamiętajcie nadsyłać zdjęcia na email: miss_stitch626@yahoo.se

Ach, no i życzę wam udanej wielkanocy i smacznego jajka! :D


5 komentarzy:

  1. Ja mam na tablecie kilka zdjęć moich karteczek,jest w nich kilka ulubionych :)
    Cóż...Jeśli udało by mi się przez tablet wysłać zdjęcia to byłoby SUPER...Nie wiem,jeśli mi się uda to prześlę,a jeśli nie to trudno :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, jak dasz radę to będzie fajnie! :)
      Mam nadzieję że znajdzie się kilka osób które będą chciały się podzielić swoimi karteczkami^^

      Usuń
    2. Jak na razie to z tabletu mi to nie wychodzi,próbowałam też zgrać zdjęcia z tabletu na kompa,ale się nie dało :/
      Było by fajnie gdyby jednak udało mi się przesłać w jakiś sposób te zdjęcia ^^>>

      Usuń
    3. Hmm, a może możesz przesłać zdjęcia karteczek prosto na mojego mail'a? Masz taką opcję na tablecie?
      Jak nie to spróbuj zrobić zdjęcia telefonem lub aparatem i przesłać na komputer :3

      Usuń