środa, 10 grudnia 2014

Karteczki Kraina Lodu Seria 2

Druga seria karteczkowa z Krainy Lodu.
Ta zdecydowanie bardziej mi się podoba, ale mam nadzieję że Derform do następnej serii użyje innych wektorów CGI lub po prostu użyją tych rysunkowych, gdyż inaczej karteczki z Krainy Lodu dostaną syndromu Violetty, czyli te same wektory w każdej serii na po prostu różnych tłach ;P















Wszystkie duże, oraz dwa wzory małe kupiłam (dwa co prawda dostałam od Derforma za pomysł na licencję) w bloczkach tak więc co za tym idzie mam większość lakierowanych kartek.
Trochę zawiodłam się na Derformie za to że zdecydował się pokaierować karteczki, a nie nałożyć na nie brokat. 
Brokat jako przyozdobienie śnieżynek czy teź sukni i włosów Elsy wyglądałby o wiele lepiej od lakieru. Śnieg przecież jest błyszczący ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz