poniedziałek, 1 grudnia 2014

Karteczki z Myszką Minnie Derform

Halo, jest tu ktoś jeszcze?
Nie było mnie tutaj od lipca, i kilka razy dostawałam mail'e z pytaniem co się stało że nie prowadzę już bloga.
A więc, powodem mojej nieobecności tutaj był akt że na te kilka miesięcy straciłam wenę do cykania fotek karteczkom, zajmowałam się moimi innymi blogami no i po prosto czasu nie miałam ze względu na rodzinę.
Moja działalność karteczkowa co prawda wciąż kwitnie i po za blogiem nadal jestem aktywną karteczkomaniaczką ;)

Możecie mnie znaleźć głównie w grupie dla kolekcjonerów na FB, jeżeli ktoś czytający bloga jeszcze nie dołączył do grupy to musicie to koniecznie uczynić, gdyż dużo tracicie, można powiedzieć że ta grupa stała się mekką zbieraczy karteczek (jest nas w niej ponad 400 osób, w życiu niemyślałam że po roku tyle ludzi do niej dołączy,heh).
W grupie się wymieniamy, sprzedajemy karteczki, gadamy o karteczkach, informujemy się o nowościach, no i narzekamy na naszych producentów karteczkowych za każdym razem gdy nam podpadną ;D
Oto link do grupy: https://www.facebook.com/groups/karteczkidosegregatora/

Przechodząc teraz do dzisiejszych karteczek, ten miesiąc zaczynam od myszki Minnie.








Jak widać brakuje mi dwóch karteczek małych. Wymieniłabym się na nie, ale problem jest taki że musiałyby to być brokatki, a ciężko o to żeby ktoś chciał swoje zamienić, dlatego też będę musiała kupić ostatnie dwa bloczki karteczek (resztę też kupowałam w bloczkach).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz