niedziela, 28 grudnia 2014

Karteczki Nowe Szaty Króla

Już chyba dobre dwa lata temu trafiły mi się prawdziwe rarytasy.
Szczerze to Allegro przemierzam głównie w poszukiwaniu nowych serii, bo nie chce mi się wydawać kasy na zestawy w których powiedzmy jest jedna karteczka która mnie interesuje, a reszta to te które już mam.
Ostatnio jednak przejrzałam wszystkie anonse karteczkowe jakie Allegro miało do zaoferowania, i trafił się jeden zestaw na który sobie pozwoliłam.
Były w nim karteczki z Nowych Szat Króla.
Wszystkie nowe karteczki są duże,dzięki czemu uzupełniłam dwie parki, no i nowy wzór mi się trafił, a to oznacza że jeszcze jeden motyw muszę dorwać żeby mieć pełną kolekcję NSK <3



(Zaczynam podpisywać zdjęcia, gdyz już za wiele razy były brane przez różnych ludzi bez pozwolenia, a to na memy, na ich stronę,do zabaw, czy nawet na sprzedaż. Od teraz jeżeli ktoś będzie brał zdjęcia musi mi przy okazji zrobić reklamę ;))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz