czwartek, 21 maja 2015

Karteczki Ksieżniczki Derform

Derform nareszcie postanowił poświęcić uwagę księżniczkom Disney'a i po pół roku wydał nową serię karteczek :)

Szczerze to musiałam trochę się przyzwyczaić się do tej serii gdyż od razu nie uderzyła we mnie swoim pięknem.
Owszem, są śliczne, ale wydały mi się ubogie graficznie jeżeli chodzi o tło, oraz same wektory nie przemawiały do mnie pomimo że większość z nich (po za Dżasminą, Kopciuszkiem i Roszpunką) nie zostały jeszcze przez Derforma użyte.
Ja jestem osobą która lubi rzadkie grafiki a większość z tych w serii, oprócz Śnieżki tak właściwie, są dość pospolite na innych produktach księżniczkowych.

Nauczyłam się je co prawda doceniać i nie są takie złe, ale z drugiej strony historia karteczek księżniczkowych Derforma zna lepsze serie :)

Oto i najnowsza seria









1 komentarz:

  1. Najbardziej podoba mi się ta z Jasminą i Arielką:)
    Ola:)

    OdpowiedzUsuń