środa, 20 maja 2015

Odpowiedzi do 'chwili na pytania'

Dostałam od was 3 pytanka na które odpowiem teraz. W zasadzie już wczoraj miałam to zrobić no ale życie mi to uniemożliwiło :P

W każdym bądź razie, oto i odpowiedzi:

Gdzie kupiłaś karteczki z Winx?
Karteczki Winx pochodzę z trzech źródeł: wymiany, Allegro.pl oraz już z nie działającej strony sprzedającej produkty Winx w tym karteczki. W zasadzie karteczki Winx zbieram już od 2007 roku,gdyż wtedy właśnie zamówiłam sporo bloczków z tego butiku :) Co prawda wtedy nie kupowałam ich po to żeby rozpocząć moją karteczkową kolekcję, a były one po prostu dodatkiem do mojej Winxowej kolekcji :)
Był też taki okres że babcia kupowała mi karteczki z Winx i wysyłała mi je do Szwecji, ale te czasy też już dawno minęły :p

Nagrasz jeszcze kiedyś filmik z swoją kolekcją?
Jasne że tak :)  Planuję nagrać wideo z karteczkami Kraina Lodu na dobry początek, a w przyszłości nagarać i resztę :)
Nie chcę po prostu za często tego robić bo za dużej różnicy by nie było wtedy w moich zbiorach. 
Dlstego wolę raz na 1,5 roku nagrać taki filmik/filmiki

Ile ma Pani już karteczek?

Oj zabij nie wiem :/ Starałam się je liczyć chyba 3 miesiące temu, ale cały czas coś mi przeszkadzało w liczeniu i straciłam chęć do policaenia ich wszystkich.
Wcześniej na blogu miałam tabelę w której wypisywałam ile mam już karteczek z poszczególnych bajek itd. ale ta tabela już od dawna była przedatowana, i cyfry podane w niej były już za niskie ;)
Mam w planach wprowadzenie jej zaktualizowanej na bloga, ale raczej nie w najbliższej przyszłości...


To byłoby tyle kochani, myślę ż jutro możecie spodziewać się nowego karteczkowego posta ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz