sobota, 16 maja 2015

Pytania i odpowiedzi

Chwilowo kochani nie będzie nowych postów. Opublikuję nowe posty dopiero gdy mi nowości dojdą w przyszłym tygodniu. W najbliższych dniach zajmę się skaowaniem zamkniętych serii z Krainy Lodu i Star Wars żeby widniały na blogu w ładnej jakości :)

W między czasie postanowiłam urządzić 'chwilę na pytania' która jest popularna na innych blogach, tak więc czemu i blog karteczkowy nie mógłby się w coś takiego zabawić? ;)

Możecie mi zadać jakiekolwiek chcecie  pytania dotyczące mojej kolekcji. Jeżeli kiedyś nurtowały was jakieś pytania podczas czytania bloga to teraz możecie mi je zadać :)

Jeżeli będą jakieś pytanka odpowiem na nie we wtorek. :3

2 komentarze:

  1. Mam pytanko: Gdzie kupiłaś karteczki z Winx?
    Ola:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile ma Pani już karteczek?

    OdpowiedzUsuń