czwartek, 1 listopada 2012

Karteczki anime

Hej wam!
Wczoraj doszły nowe karteczki. Jest ich dość dużo i są bombowe.
Wczorajszy zestaw to głównie karteczki Disneyowskie, ale trafiło mi się też trochę z innych bajek i nawet dwie karteczki anime!
Na początku byłam sceptyczna co do nich, ale gdy zobaczyłam że za jedną z nich jest dokładnie taka sama karteczka o tych samych wymiarach i wielkości postaci zrozumiałam że na tamte czasy nie była to robota amatora, tylko producentem karteczek musiała być jakaś 'tajemnicza' firma ;3
Oto i one, obydwie są rozmiaru A5:
 ^ Tą karteczkę właśnie mam podwójną, zobaczymy może ją sprzedam następnym razem jak będę miała więcej takich karteczek na sprzedaż :3

5 komentarzy:

  1. Mogę zaklepać podwójną jakby co? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah, jednak karteczki anime mają powodzenie, kilka minut i już jedna chętna osoba się znalazła xD
      Nie ma sprawy włożę ją do jednego z moich segregatorów żeby się nie zgubiła :3

      Usuń
  2. Nie mam stu procent pewności, ale na pierwszej karteczce użyto pracy autorstwa pana nazwiskiem Toshiki Yui. Rysownika tworzącego oczywiście komiksy erotyczne, jak widać na załączonym obrazku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za wasze podpowiedzi kochani :D

    OdpowiedzUsuń