sobota, 10 listopada 2012

Karteczki na sprzedaż

Postanowiłam dodać posta z kilkoma nowymi zestawami karteczek :3
Zasady są takie same jak przy ostatnim razie. Koszt wysyłki  wynosi 12 zł. Karteczki wysyłam ze Szwecji więc dlatego koszt jest dość spory, ale karteczki wcale długo nie idą. Ostatnim razem jak sprzedałam kilka to szły 3 dni :3
Nie ma obowiązku kupowania całych zestawów.Można kupować osobne karteczki, wtedy cenna będzie deczko inna, zależy ile karteczek kupicie itd.  Wystarczy że wyślecie mi maila na miss_stitch626@yahoo.se lub napiszecie w komentarzach i będziemy mogli się jakoś dogadać co i jak :3
Jeżeli chcecie zobaczyć ostatni post z karteczkami na sprzedaż to zapraszam tutaj.
Pamiętajcie tylko że zestaw z Małej Syrenki firmy Derform został kupiony, to samo tyczy się kilku pojedynczych karteczek z zestawu Bambi Nomico, oraz Król Lew 2 Derform więc musielibyście mi dokładnie powiedzieć które was interesują :D

No dobra, to przejdźmy do nowych zestawów:
Herkules Derform
Cena: 7 zł

Herkules Danmark
Cena: 3 zł

Herkules Nomico
Cena: 9 zł

Bambi Derform
Cena: 3,50 zł

Sailor Moon
Cena: 14 zł

Anastazja
Cena: 2 zł

Aristocats
Cena: 6 zł

Jak macie jakieś pytanka to piszcie :)




5 komentarzy:

  1. Czy jest dostępny jeszcze jakis komplet??

    OdpowiedzUsuń
  2. jest coś jeszcze na sprzedaż ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostało coś karteczek?? Prosze o wiadomosc p.lewandowska1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam zostało coa jeszcze na sprzedaż😊

    OdpowiedzUsuń