czwartek, 1 listopada 2012

Karteczki Herkules

Moje najnowsze karteczki z bajki Herkules :3
Dawno nie zasiliłam kolekcji karteczkami z Herkulesa. Herkules to moa ulubiona seria karteczek, była moją ulubioną jak byłam mała, i nadal nią jest ze względu na sentyment <3
 Karteczka po lewej jest nowa. Zrobiłam im obu zdjęcia ponieważ pomimo tego samego motywu te karteczki się deczko różnią. Ta po lewej nie ma loga Top 2000 no i kontury Megary nie są tak dobrze uwidocznione co na karteczce po prawej.
Obydwie są rozmiaru A5 :3
 A5
 A5
 Nowa A5
 A5

Karteczki które teraz zobaczycie są firmy Nomico i są one z mojej ulubionej serii karteczek z Herkulesa. W mojej podstawówce ta seria karteczek była uważana za ekskluzywną gdyż ciężko było ją znaleźć w Gdyni. Każdy kto miał chociaż jedną z nich był czczony, ja akurat miałam prawie całą serię, oprócz jednej ;3
 A5
A5
^ To jest właśnie karteczka której nigdy nie miałam. Szczerze to nawet nie wiedziałam że istnieje aż do czasu gdy zobaczyłam tą karteczkę w zbiorze innej kolekcjonerki nie tak dawno. Zastanawiałam się kiedy ja w końcu będę miała szansę dopaść tą kartkę, okazało się że tak bardzo długo to nie trwało. ;D
Teraz mam prawie całą serię 'głów' z Herkulesa. Została mi tylko jedna karteczka z tej serii, jest nią mianowicie Hades. Kilka miesięcy temu miałam tą karteczkę, ale była strasznie pobazgrana, nie mogłam jej zachować z tego względu. D: Teraz muszę cierpliwie czekać aż się znowu pojawi osoba z tą karteczką.
Muszę przyznać że nie przypuszczałam że trafią mi się 'głowy' bo w anonsie nie było wzmianki o nich, bez wątpienia są to moje najlepsze karteczki ostatnich kilku tygodni xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz