środa, 7 listopada 2012

Segregator z Małą Syrenką

Witajcie!

Dziś postaram się dać dwa posty z faktem że wczoraj nie byłam w stanie dodać jakiego kolwiek posta.
Chcę wam pokazać segregator firmy Nomico z Mała Syrenką który dzisiaj doszedł. Jak wam wcześniej pisałam potrzebowałam kupić nowy mały segregator, no i teraz mam x3 Nie jest on co prawda nowy, jest używany. Ciężko jest dostać nowy taki segregator a szkoda, bo dużo bym dała za taki nowy :(
Kiedyś jak byłam mała miałam bardzo podobny segregator A5. Przód był identyczny ale na odwrocie była Arielka w muszelce zamiast króla Trytona. Tamten segregator był też firmy Donau a ten jak już mówiłam Nomico :3


Jak widzicie segregator jest dość w dobrym stanie. Przeczyściłam go i nie ma żadnych dziur, no i nie jest porysowany. Rogi ma tylko troszkę wytarte no i na boczku ma lekko oderwane co widać na ostatnim zdjęciu. Tak to jest cacy C; Oprócz tego segregatora kupiłam też drugi, też używany, ale tamten jest w opłakanym stanie co sami zobaczycie jak jutro wam go pokarzę :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz