wtorek, 20 listopada 2012

Nowy segregator z księżniczkami oraz karteczki

Nareszcie doszedł segregator i karteczki z księżniczkami które zamówiłam pod koniec października x.X
Ostrzegano mnie przed tym sprzedawcom że jest bardzo wolny oraz że nawet czasem wogóle nie dochodzą od niego paczki, ale z faktem że dwa razy u nich kupowałam i że wszystko było cacy miałam nadzieję że i tym razem będę miała szczęście x/ No cóż, najważniejsze że doszły.
Oto i segregator z Aurorą oraz Bellą rozmiaru A5 no i karteczki które już sobie w nim mieszkają ;3


 Nowa A5
 Nowa A5
 A5
 A5
 A5
 A5
 A5
 Nowa A5
 A5
Nowa A5

1 komentarz:

  1. Witam masz piękną kolekcję karteczek , ja swoje właśnie wyprzedaję na kilku ogłoszeniach w olx.pl
    ID ogłoszenia: 186310739, ID ogłoszenia: 186365969 ijeszcze na kilku innych (może akurat jest tam jakaś której Tobie akurat brakuje ) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń