poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Nowe karteczki z Disney księżniczkami

Mam też najnowszą serię karteczek z księżniczkami od Derfromu, znaczy, tak mi się zdaje że to jest nowość od Derforma, z faktem że nie mieszkam w Polse to ciężko jest mi określić czy te karteczki już były czy też nie, mówię to co widzę na Allegro, ha x3

W każdym bądź razie ta seria jest równie magiczn co nowe karteczki MH. Od dawna poszukiwałam w internecie karteczek z księżniczkami jako baletnicami a teraz no proszę, mam je na karteczkach xD
To też nie jest cała seria. Całą serię zamówiłam i jst już w drodze i będą one brokatowe ale małe. To jako tako fajnie bo te co teraz przyszły są duże, więc będę miała kilka parek :3



To raczej mój ostatni post na dzisiaj, jutro raczej na pewno przyjdą jakieś nowe karteczki to wtedy je wrzucę na bloga ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz