wtorek, 26 marca 2013

Bajkowe karteczki

Witajcie!

Tak jak wczoraj już wam pisałam, doszły nowe karteczki które sobie zamówiłam :3
Wszystkie są rozmiaru A6 i zapełniły mi ładnie kilka parek. Z jednej parki szczególnie się cieszę bo już od długiego czasu chciałam znaleźć parę do tej dużej karteczki:
Oto i mała karteczka dla której głównie kupiłam ten zestawik x3 Długo polowałam na małą karteczkę do tej dużej karteczki z Meg. Wcześniej już miałam karteczkę A6, ale była bardzo poniszczona i poplamiona olejem cz czymś i bałam się że to jednak przejdzie na tą dużą która jest w bardzo dobrym stanie :(
Teraz jednak nie muszę się o to martwić bo mała karteczka jest w lepszym chyba stanie niż ta A5 ;D
 Zdobyłam też pierwszą parkę od bardzo długiego czasu do karteczki A5 z Kaczorem Donaldem ^^
 No i kot Garfield ma nawet teraz komplet :)
 ^ A oto i moja pierwsza karteczka z Rosyjskiej bajki Wilk i Zając. Młodsze pokolenie może nie zna tej bajki tak dobrze, ale w 90'ątych latach jeszce casem puszczali tą bajkę w telewiji. 
 ^ Mała karteczka z Maską

No i na koniec mała karteczka z Tomem i Jerrym :)


2 komentarze:

  1. Tą ostatnią małą z Tomem i Jerrym,to ja mam tylko,że dużą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy pani sprzedaje karteczki priv ? Proszę o kontakt heleneczka28585@gmail.com

    OdpowiedzUsuń