sobota, 9 marca 2013

Nowości ze świata karteczek

Hej wszystkim!

Chciałam was poinformować że ostatnio Derform wypuścił nowe wzory karteczek, tym razem są one z motywami z popularnej gry internetowej MovieStar Planet. Dość nieoczekiwane, gdyż Derform ostatnio mało uwagi poświęcał karteczkom, miejmy nadzieję że ta kolekcja będzie popularna wśród kolekcjonerów i sprawi że Derform znów powróci doczęstej produkcji wkładów do segregatora :)
Firma Beniamin też wydała kilka nowych kolekcji, głównie z bohaterami bajki lecącej na kanale Disney Junior, 'Klinika Dla Pluszaków' oraz karteczki z postaciami Warner Bros, Looney Tunes w wersji sportowej.
Wszystkie karteczki można kupić na Allegro u sprzedawcy 'Pphuperelka' :) 
Ja osobiście się skuszę na karteczki z Lolą Bunny, reszta aż tak mnie na razie nie interesuje, ja czekam na karteczki z filmów Disney'a oraz z My Little Pony jeżeli takowe kiedykolwiek wyjdą.^^


3 komentarze:

  1. Mi najbardziej podobają się te z Looney Tunes w wersji sportowej :)
    Ogółem bardzo fajne :)
    A te karteczki Klinika Dla Pluszaków' i Movie star planet to juz wielka przesada :0
    Bajki jeszcze rozumiem,ale gry ?
    Tym razem niestety derform mnie zawiódł :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klinikę dla Pluszaków jeszcze mogę zrozumieć bo to serial, w 90'ątych latach też były karteczki z mniej popularnych seriali animowanych jak Maska czy nawet Bolek i Lolek.
      Co prawda Movie Star Planet jest rzeczywiście przesadą, tu się z tobą zgodzę, ale co zrobić, to pokolenie małych kolekcjonerów spędza dużo czasu na grach internetowych więc rynek próbuje się do nich dostosować. Ja nie mam nic przeciwko bo dzięki temu duch zbierania karteczek nadal trwa x)

      Usuń
  2. Karteczki z msp nie są zbyt ładne, ale je zbieram. Z resztą w ogóle zbieram karteczki xDDD A z MSP mam z tą rockową dziewczyną c:

    OdpowiedzUsuń