poniedziałek, 25 marca 2013

Karteczki Lilla Lou

Hej wam!

Wygląda na to że rynek karteczkowy się ostatnio trochę ożywił bo znowu wyszły nowe karteczki :)

Tym razem pojawiły się na Allegro karteczki z dziewczętami z gry Lilla Lou która jest niby podobna do MovieStarPlanet.
Oto i karteczki:
Karteczki można nabyć u sprzedawcy Mejisa, ale z myślą o cenie warto jest poczekać aż inni sprzedawcy będą je mieli albo po prostu możecie sprawdzić w waszym papierniczym czy w kiosku czy już je mają :3
Karteczki są formatu A5, i tak jak w przypadku karteczek z MSP i te karteczki produkuje firma Derform.


Tak przy okazji ostatnio nabyłam kilka (niewiele ale lepsze to niź nic) nowych karteczek. W tym tygodniu powinny być, więc możecie się spodziewać jeszcze jednego posta w tym tygodniu ;)

3 komentarze:

  1. Są też szkicowniki Lila Lou(takie coś w czym projektujesz ubrania dla różnych lalek :) )(Ja osobiście nie mam,ale kuzynka mojej koleżanki ma).
    A co do karteczek to takie sobie :/ Ja tam wolę karteczki z księżniczkami disneya i Winx :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma żadnych gier Lilla Lou .. LL to nie jest gra -,- .

    OdpowiedzUsuń