czwartek, 14 marca 2013

Karteczki Kubuś Puchatek

Dość sucho jest na razie na rynku karteczkowym, więc postanowiłam że wrzucę kilka Kubusiowych karteczek które miałam dać na Święta Bożego Narodzenia, ale całkowicie o nich zapomniałam x3
Trochę świątecznego nastroju w marcu nie zaszkodzi, tym bardziej że zima na nowo się rozkręciła (Bynajmniej tutaj) x)
Wszystkie karteczki są rozmiaru A6.



 ^ Wolę już teraz pokazać wam tą karteczkę bo znając siebie to zapomnę o niej do Wielkanocy x)
No i karteczka z Królikiem z lat 90'ątych. Ten typ karteczek z Puchatka najbardziej mi się podoba :)

3 komentarze:

  1. Super karteczki !
    Najbardziej podoba mi się chyba jednak ta druga karteczka :)
    PS.W moim segregatorku też są karteczki z kubusiem puchatkiem.
    PS 2.W moim mieście też jak na razie zima XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dla ciebie jeszcze małą informację..
      W kolumnie wypisałaś trzech producentów karteczek...Nie wypisałaś jeszcze Top-2000.
      Tak szczerze nie jestem pewna czy ta firma wykonuje karteczki,ale mój segregator jest tego producenta,więc raczej tak :)

      Usuń
    2. Tak, pamiętam Top-2000 ale oni niestety nie są już aktywną firmą, a ja chciałam dodać linki do producentów którzy nadal działają na rynku karteczek.
      Kilka miesięcy temu pisałam mail'e do wszystkich producentów karteczek których mogłam znaleźć w necie, ale Top 2000 ma tą swoją stronkę już tak zaniedbaną że mój mail nawet do nich nie poszedł :(

      Nomico też jest na razie dość nie czynne, ale dostałam od nich informację że za jakiś czas mają zamiar wydać nowe wzory karteczek, więc jeszcze pokładam w nich nadzieję x)

      Usuń