środa, 27 marca 2013

Wasze ulubione karteczki czyli kącik innych kolekcjonerów

Hej wam!

Tak myślę nad wprowadzeniem nowego programu na blogu tak aby urozmaicić trochę tę stronkę no i po to aby chociaż raz w tygodniu był jakiś pewien post :)

Każdy kolekcjoner ma napewno perełki w swoim zbiorze które się mu najbardziej podobają i z których jest dumny. Nie każdy chce się bawić w blogowanie lub po prostu nie ma na to czasu a chciałby się pochwalić chociaż małą częścią swojej kolekcji :3

W każdy piątek będę pisała posta poświęconego danej kolekcjonerce/kolekcjonerowi i jego najbardziej ulubionym karteczkom. Chciałabym abyście wybrali max 5 zdjęć waszych ulubionych karteczek, na każdym zdjęciu musi być inna karteczka więc żadnych przybliżeń na daną część ilustracji tylko pełne ładne zdjęcia :)
Zdjęcia możecie wysłać na mój email: miss_stitch626@yahoo.se a ze zdjęciami chciałabym żebyście też w samym mail'u napisali trochę o was czyli wasze imię lub ksywkę, wiek, jakie karteczki najbardziej zbieracie czy są to karteczki Winx, filmowe lub Bratz itd, no i dlaczego akurat te karteczki ze zdjęć są waszymi ulubionymi. :)

Ja w ten piątek zacznę ode mnie tak żebyście wyglądali jak to wygląda (no i sama nawet nigdy wam nie pisałam na temat moich ulubionych karteczek x3), ale przysyłajcie mail'e z opisem i ze zdjęciami już teraz!
Jeżeli przyjdzie kilka mail'i to wybiorę tego który był pierwszy a następne pojawią się w następnych tygodniach.

Wydaje mi się że taki mały kącik innych kolekcjonerów to dobry pomysł, jeżeli będziecie chcieli nawiązać kontakt z innymi kolekcjonerami to napiszcie śmiało że chcecie abym dodała też wasz email do posta i że szukacie znajomych karteczkomaniaków :)

Ja zrobię też elegancki banner tak aby te posty się zawsze wyróżniały z pośród moich innych postów :3

Pamiętajcie wysyłajcie zdjęcia i opisy na: miss_stitch626@yahoo.se

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz