czwartek, 25 lipca 2013

Karteczki Dinozaur


Przez następnych kilka dni będę dodawała zdjęcia moich najnowszych karteczkowych nabytków. Chcę zacząć od tych rzadszych gdyż jak wiadomo są najbardziej interesujące ;)
Na dzień dzisiejszy postanowiłam wam pokazać się z karteczkami z którymi ja sama po raz pierwszy się spotkałam czyli karteczki z filmu Disney'a Dinozaur firmy Nomico.
O tym że Derform wydał karteczki z Aladarem i spółką wiedziałam już w 2000 roku gdy film i kartki wyszły na rynek. Nigdy się natomiast nie spotkałam z karteczkami od Nomico. Zapewne całej serii nie mam jeszcze uzbieranej i ciężko będzie znaleźć resztę i parki do nich, ale jestem doprawdy zadowolona z tych co mam :)
Wszystkie karteczki są rozmiaru A5:



Jak widać karteczki te mają bardzo żywe i dynamiczne kolory co sprawia że się wyróżniają z pośród reszty karteczek. Dinozaur jest zapomnianym filmem Disney'a, i raczej nie jest zbyt znany przez młodsze pokolenia, ale zdecydowanie polecam obejrzenie filmu jeżeli go jeszcze nie widzieliście lub odświeżyć pamięć jeżeli bardzo dawno go oglądaliście. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz