wtorek, 23 lipca 2013

Nowe wzory karteczek z myszką Minnie i Violettą

Wczoraj wieczorem przeglądałam w Google zdjęcia karteczek i natrafiłam na zdjęcia nowych wzorków których wcześniej nie widziałam.
Ten pierwszy jest z myszką Minnie


Widać też że karteczki z Violettą robią furorę wśród kolekcjonerów.Na Allegro ostatnio wykupiono 25 sztuk od jednego sprzedawcy, były to najlepiej sprzedające sie karteczki na tej stronie  jeszcze w zeszłym tygodniu i spodziewam się że w papierniczych też schodziły zapewne lepiej niż inne rodzaje karteczek.
Najwidoczniej Derform już podłapał ten mały sukces i postanowił wyprodukować kolejne wzorki do tej serii.

Zapewne wyjdzie więcej takich karteczek z tej serii,te dwie są po prostu jedyne które znalazłam w internecie więc fani karteczek Violetty lepiej niech mają oczy szeroko otwarte  :)
Karteczki są typu naklejkowego i na Allegro te dwa wzory są nie do dostania. Za to sklep z którego są te zdjęcia i gdzie możecie kupić wzory powyżej pokazane zwie się:
Art Promenada

To co mnie zdziwiło najmocniej to fakt że większość tych nowych wzorków jest pod postacią naklejek kształtowych, których od dośćdawna Derform nie produkował. Nie widziałam ani jednej kolekcji na ten rok,lub rok 2012 która byłaby pod postacią naklejek. Miło widzieć jest powrót  naklejek i jest to powiew świeżości na rynku karteczkowym :) Mam teraz nadzieję że nie długo wyjdą księżniczkowe karteczki o tym formacie, Roszpunka i Tiana nigdy nie zostały uwiecznione na naklejkowych karteczkach ;P

3 komentarze:

  1. super te z violetty ale ja juz takie mam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kto ma wszystkie serie karteczek z violetty ja mam pierwszą drugą i trzecią

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam 51 karteczek z Violetty.Super post ! Ale jednak takich z Violi nie mam.

    OdpowiedzUsuń